19 Ekim 2008 Pazar

BEYNİMİZ İÇİN GEREKLİ BESİN DEPOSU

Sevgili Gül bahçesi konuklarım bugün sizlerle paylaşmak istediğim konu yukarıdaki resimden de anlayacağınız gibi ; Bal,Badem,Ceviz içi,Çörek otu ve Fındık içi karışımından meydana gelen beynimiz için gerekli vitamini, minerali çokça sağlayan besin deposu.
Güne daha sağlıklı başlamak için en önemlisi bir yarış atı misali koşuşturan okula giden çocuklarımız için her gün bir yemek kaşığı alınması gerekiyor.NOT;7 yaşından küçük çocukların kullanımı hakkında bir bilgim yok.

Bütün malzemeleri robot’tan geçirip öğütüyoruz.

Daha sonra çukur bir kase içersinde bal ile karıştırıyoruz.

Bu arada belirtmeden geçemeyeceğim bal kendi arılarımızın balı yüzde yüz hakiki bal.

Karışımın son hali tadı gerçekten çok güzel benim çocuklarım çok sevdi sizlerinde denemenizi tavsiye ederim.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

selamunaleyküm caney yevafuk olsa gerek bügün aynı karışımı ben evde yaptım ama ben içine tarçında ekledim daha güzel oluyor afiyet olsun......şifa olsun

GÜL BAHÇESİ dedi ki...

Selamlar
Caney Sizin karışım az eksik olmuş gibime geliyor. Neden dersen içine katılan balın bizim bal olması gerekiyordu. Dünyada tek bal fabrikası ( Sahte Bal Yapılıyor ) acılan ülkeyiz.
Aldığınız balın gerçekten arının ürettiği bal olmasına çok dikkat etmelisiniz!!!!

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Kesinlikle enerji ve besin deposu bu anlattıkların. Çok da yararlı bilgiler vermişsin canım. PAylaşımın için sağol. Sevgiyle kal.

GÜL BAHÇESİ dedi ki...

yorum için teşekkürler.her daim takipçinim sevgiyle kal